اخبار و رویدادها

مخالفت کمیسیون با تغییر سن یا سابقه بازنشستگی کارکنان

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از مخالفت این کمیسیون با طرح اصلاح تبصره ماده (103) قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد تغییر سن یا سابقه بازنشستگی کارکنان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

28 اردیبهشت 1401

یاسمین مقبلی به عنوان فرمانده مأموریت کرو، 7 به ایستگاه فضایی انتخاب شد

ناسا و آژانس فضایی اروپا دو فضانورد را برای سفر به ایستگاه فضایی بین المللی در مأموریت کرو-7 اسپیس ایکس انتخاب کردند و در این میان نام یاسمین مقبلی هم به عنوان فرمانده مأموریت دیده می شود.

27 اردیبهشت 1401

گل محمدی: به انتها لیگ نزدیک می شویم و بازی ها حساس تر می شود

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خیلی خوشحالم که در شهر باصفای آبادان حضور دارم، کنار مردم خونگرم آبادان که همیشه نماد عشق و مقاومت بودند و جا دارد یاد شهدای جنگ تحمیلی را گرامی بداریم....

26 اردیبهشت 1401

بدهی خارجی قرقیزستان کاهش یافت

وزارت دارایی قرقیزستان از پرداخت 77 میلیون دلار از بدهی های خارجی این کشور اطلاع داد.

25 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 4 ستاره اکسیدنتال در مادرید

هتل اکسیدنتال مادرید | Occidental Madrid Esteدر پی هتلی مدرن برای اقامت در مادرید هستید؟ هتل اکسیدنتال مادرید Occidental Madrid Este هتلی شیک و با سبکی مدرن می باشد. این هتل 4 ستاره، در واقع همان هتل بارسلو توره آریاس مادرید Barceló torre Arias بوده که پس از بازسازی تغییر نام پیدا...

25 اردیبهشت 1401

اجرای پویش کوچه تکانی شهر، همدلی در شهر در منطقه 20

خبرگزاری خبرنگاران-در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و در آستانه سال نو، پویش کوچه تکانی شهر- همدلی در شهر در منطقه 20 اجرا شد.

23 اردیبهشت 1401

8 اپلیکیشن برتر برای ورزش کردن با مربی شخصی

همگی ما می دانیم که ورزش مهم است، اما گاهی اوقات برای انجام آن به نظم و انضباط و تذکرهای یک مربی احتیاج داریم. در این دوران که کرونا باشگاه رفتن را کمی مشکل نموده، استفاده از یک اپلیکیشن خوب می تواند حلال مسائل باشد. در همین رابطه جالب است بدانید که امروزه...

22 اردیبهشت 1401

معاون امور تعاون : تعاونی های ناکارآمد منحل می شوند

معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سیزدهم چهار رویکرد تازه در حوزه تعاون دارد، گفت: تعاونی های ناکارآمد و غیر فعال منحل می شوند.

22 اردیبهشت 1401

به ورزش باید با دید پیشگیرانه نگاه کرد

خبرنگاران/مرکزی رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید به مقوله ورزش با دید پیشگیرانه نگاه کرد.

21 اردیبهشت 1401

اعلام آمادگی توکیو برای ایجاد فرصت گفت وگو بین تهران و ریاض

وزیر امورخارجه ژاپن گفت که توکیو آماده است از ظرفیت خود برای فراهم کردن فرصت گفت وگو میان تهران و ریاض استفاده کند.

20 اردیبهشت 1401

بهشتیان؛ مرد عاشق پیشه میراث اصفهان

خبرنگاران/اصفهان سی و چهارمین یادواره عباس بهشتیان از چهره های شناخته شده و خادمان آثار تاریخی اصفهان برگزار گردید.

19 اردیبهشت 1401

رستمی: شاید مجبور شوم ورزش را کنار بگذارم، فدراسیون وزنه برداری هزینه خوراک ورزشکاران را ندارد

خبرنگاران ورزشی: دارنده مدال طلای وزنه برداری المپیک ریو گفت: خود فدراسیون هزینه خرد خوراک ورزشکاران هم ندارد و آنها از این بی توجهی به رنج آمده اند.

18 اردیبهشت 1401

شروع عرضه خودروی BMW M 4 CSL

با نزدیک شدن به زمان عرضه، شایعاتی درباره خودروی M 4 CSL شرکت بی ام و ایجاد شده است.

16 اردیبهشت 1401

تعطیلی خودخواسته هتل های یزد در پی شیوع کرونا

هتل های یزد در پی شیوع بیماری کرونا با صدور بیانیه ای به طور خودخواسته و بدون دریافت هیچ ابلاغیه ای نسبت به تعطیلی واحدهای اقامتی و حتی بوم گردی خود اقدام نموده اند.

15 اردیبهشت 1401

اوجاقی: حتماً از هدایت های حسین استفاده می کنیم، سطح فنی ملی پوشان ووشو بسیار نزدیک است

مربی تیم ملی ووشو گفت: حسین اوجاقی مدیرفنی تیم های ملی است و حتماً از نظرات او استفاده خواهیم کرد.

13 اردیبهشت 1401

جزایر مصنوعی اودایبا، توکیو

جزایر مصنوعی اودایبا، در توکیوی ژاپن قرار دارند، این جزایر مصنوعی در سه بخش مختلف در توکیو قرار دارند و مجسمه آزادی مشهور در این جزیره بازسازی شده است.

11 اردیبهشت 1401

معرفی برترین مسیرهای طبیعت گردی در فرانسه

طبیعت گردی در فرانسه | Hiking in Franceکشور فرانسه با کوه های آلپ، جنگل های انبوه و چشم اندازهای بی نظیرش، یکی از محبوب ترین مقاصد برای طبیعت دوستان به شمار می آید. مسیرهای طبیعت گردی در فرانسه از راه های طولانی و حرفه ای گرفته تا مسیرهایی که برای طبیعت گردان...

11 اردیبهشت 1401

کوشش برای نجات جان بچه ببر یخ زده

نجات دهندگان حیوانات روسی در حال مبارزه برای جان یک توله ببر آمور هستند که در حال مرگ بر اثر خستگی و سرمازدگی در شرق دور این کشور پیدا شد.

10 اردیبهشت 1401

جاذبه های معروف شهر سلجوک در ترکیه

جاذبه های سلجوک | Selçuk Attractions در ترکیهسلجوک، شهری در نواحی غربی ترکیه است که به دروازه شهر باستانی افسوس معروف است. این شهر در جنوب ازمیر و شرق شهر ساحلی کوش آداسی قرار گرفته است و بیشتر به خاطر نزدیکی اش به ویرانه های افسوس مورد توجه گردشگران است اما خود...

9 اردیبهشت 1401

برترین مسیرهای دوچرخه سواری در هند

مسیرهای دوچرخه سواری در هندهند کشوری مجذوب کننده و ترکیبی تماشایی از فرهنگ ها، سنت ها و چشم اندازهاست. این کشور به غیر از جاذبه های معروف مملوء از مقاصد ناشناخته است که بازدید از آن ها با ماشین امکان پذیر نیست پس دوچرخه سواری برترین راه برای گشت و گذار...

8 اردیبهشت 1401
تعداد: (718)