اجرای پویش کوچه تکانی شهر، همدلی در شهر در منطقه 20

به گزارش مجله تصویری، خبرگزاری خبرنگاران-در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و در آستانه سال نو، پویش کوچه تکانی شهر- همدلی در شهر در منطقه 20 اجرا شد.

اجرای پویش کوچه تکانی شهر، همدلی در شهر در منطقه 20

به گزارش خبرگزاری مجله تصویری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، محمد ناظم رضوی شهردار منطقه گفت: پویش کوچه تکانی شهر به منظور جلب مشارکت شهروندان در نگهداشت و زیباسازی محلات و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در آستانه سال تازه، با موضوع محله حمزه آباد اجرا شد.

ناظم رضوی با اشاره به بازدید محمدمهدی عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، شادی مالکی معاون امور منطقه ها سازمان مدیریت پسماند و تعدادی از مسئولان این سازمان گفت: با حضور عوامل خدمات شهری و استفاده از تجهیرات، جمع آوری ضایعات، بهسازی فضای سبز، نظافت، شستشو و زیباسازی در خیابان های خرم دره و داسار محله حمزه آباد انجام شد.

ناظم رضوی اضافه نمود: شهرری به واسطه وجود آستان حضرت عبدالبزرگ (ع) و امامزادگان مجاور میزبان خیل بزرگ زائران است و کوشش تمامی همکاران ما در این منطقه آن است که در آستانه سال تازه شهر را برای شهروندان و استقبال زائران آماده کنیم.

عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز گفت: در آستانه سال تازه هر ساله سنت حسنه خانه تکانی از سوی شهروندان انجام می گردد و سال جاری از سوی شهرداری تهران و علی الخصوص معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند برنامه ای بر اساس این سنت دیرینه به نام کوچه تکانی در محلات اجرا می گردد.

او اضافه نمود: امروز این طرح به صورت همزمان در منطقه ها 22 گانه شهر تهران با حضور بیش از 20 هزار کارگر خدمات شهری انجام شد و هدف از این طرح این است که شهروندان همانگونه که خانه های خود را خانه تکانی می نمایند، کوچه ها و محله های شهر را به عنوان خانه دوم خود بدانند و در طرح کوچه تکانی نیز مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان پسماند با بیان اینکه طرح کوچه تکانی تا خاتمه عید نوروز در سطح شهر اجرا می گردد، گفت: 12 هزار کارگر خدمات شهری به صورت شبانه روزی برای پاکسازی شهر فعالیت می نمایند و در آستانه سال تازه طرح نظافت کوچه ها و معابر به صورت ویژه انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اجرای پویش کوچه تکانی شهر، همدلی در شهر در منطقه 20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پویش کوچه تکانی شهر، همدلی در شهر در منطقه 20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید