فرهنگ و هنر

8 اپلیکیشن برتر برای ورزش کردن با مربی شخصی

همگی ما می دانیم که ورزش مهم است، اما گاهی اوقات برای انجام آن به نظم و انضباط و تذکرهای یک مربی احتیاج داریم. در این دوران که کرونا باشگاه رفتن را کمی مشکل نموده، استفاده از یک اپلیکیشن خوب می تواند حلال مسائل باشد. در همین رابطه جالب است بدانید که امروزه...

22 اردیبهشت 1401

به ورزش باید با دید پیشگیرانه نگاه کرد

خبرنگاران/مرکزی رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید به مقوله ورزش با دید پیشگیرانه نگاه کرد.

21 اردیبهشت 1401

بهشتیان؛ مرد عاشق پیشه میراث اصفهان

خبرنگاران/اصفهان سی و چهارمین یادواره عباس بهشتیان از چهره های شناخته شده و خادمان آثار تاریخی اصفهان برگزار گردید.

19 اردیبهشت 1401

می خواستم اسب باشم چرم شیر در عمارت نوفل لوشاتو

تهران (پانا) - نمایش می خواستم اسب باشم نوشته محمد چرم شیر به کارگردانی عباس غفاری و تهیه کنندگی مریم نراقی در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می رود.

17 اردیبهشت 1401

جزایر مصنوعی اودایبا، توکیو

جزایر مصنوعی اودایبا، در توکیوی ژاپن قرار دارند، این جزایر مصنوعی در سه بخش مختلف در توکیو قرار دارند و مجسمه آزادی مشهور در این جزیره بازسازی شده است.

11 اردیبهشت 1401

جاذبه های معروف شهر سلجوک در ترکیه

جاذبه های سلجوک | Selçuk Attractions در ترکیهسلجوک، شهری در نواحی غربی ترکیه است که به دروازه شهر باستانی افسوس معروف است. این شهر در جنوب ازمیر و شرق شهر ساحلی کوش آداسی قرار گرفته است و بیشتر به خاطر نزدیکی اش به ویرانه های افسوس مورد توجه گردشگران است اما خود...

9 اردیبهشت 1401

درخواست مالیاتی مدیران آموزشگاه های موسیقی از وزیر ارشاد چیست

تهران (پانا) - جمعی از مدیران آموزشگاه های موسیقی تهران با ارسال نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار برگزاری جلسه ای فوری با مدیرکل مالیات استان تهران برای ابلاغ دستورالعملی واحد شدند.

6 اردیبهشت 1401

دروازه براندنبورگ ، یکی از 18 دروازه گمرکی در دیوار برلین ، آلمان

دروازه براندنبورگ برلین یکی از مشهورترین نماد های اروپا در قسمت غرب برلین و تقاطع دو خیابان ابرت و اونتر دن لیندن آلمان می باشد.

3 اردیبهشت 1401

مدیریت دانش مبحثی بدیع در حکمرانی شهری است

خبرگزاری خبرنگاران-مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران به عنوان بازوی فکری و مهم ترین مرجع علمی شهرداری تهران متولی مبحث مدیریت دانش قرار گرفت و تا به امروز فعالیت های متعددی ذیل این نظام نامه با هدف بهره وری از سرمایه انسانی، صرفه جویی در زمان و هزینه...

25 فروردین 1401

موافقت وزارت بهداشت با سفر مسئولانه در دوران شیوع ویروس کرونا

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از موافقت وزارت بهداشت با سفرهای هوشمند و مسئولانه در دوران شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

23 فروردین 1401

قلعه دختر نماد تاریخی و باشکوه در باکو

باکو از جمله شهرهای توریستی و گردشگرپذیری است که سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند و به دلیل فاصله نسبتا کمی از ایران دارد در بین ایرانی ها بسیار محبوب است. این شهر که مرکز کشور آذربایجان است دارای جاذبه های بسیاری است و بعد از کشف اولین میدان...

13 اسفند 1400

ثبت همزمان 12 اثر ناملموس تاریخی بافق یزد در لیست آثار ملی

خبرنگاران/یزد شهردار بافق از ثبت همزمان 12 اثر ناملموس تاریخی بافق یزد در لیست آثار ناملموس کشور طی رخدادی بی سابقه اطلاع داد.

12 اسفند 1400

افزایش 50 درصدی ورود گردشگران آمریکایی به ایران

معاون اول رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت: مقدار ورود گردشگران آمریکایی به ایران در سال 94 نسبت به سال گذشته آن 50 درصد رشد داشته است.مسعود سلطانی فر عصر روز سه شنبه درحاشیه جلسه شورای اداری گرمسار در گفت و گو با خبرنگاران...

12 اسفند 1400

29 اثر گلستان، در راه ثبت ملی

29 اثر ارزشمند تاریخی فرهنگی استان گلستان در جهت ثبت ملی نهاده شد.

8 اسفند 1400

قرعه کشی جدول اکران خانه جشنواره، فجر 40 با بیرو کلید می خورد

مراسم قرعه کشی جدول نمایش فیلم های حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر برای سالن اصحاب رسانه، در موزه سینما برگزار گردید.

1 اسفند 1400

لیلا اوتادی هم از ایران رفت!

خبرنگاران: لیلا اوتادی با انتشار تصویری از خودش خبر داد که از ایران خارج شده است. اما نگفت که او به کدام کشور رفته است.

29 بهمن 1400

اسماعیل نجار: به هیچ عنوان از سیل اخیر غافلگیر نشدیم

باز هم سیل و باز هم تکرار این پرسش که آیا غافلگیر شدیم؟، موضوعی است که رییس سازمان مدیریت بحران کشور به آن واکنش نشان داده است.

27 بهمن 1400

ویژه برنامه شب یلدا قندستان به میزبانی رضا رفیع

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به مناسبت فرا رسیدن بلندترین شب سال مراسمی را با عنوان قندستان به میزبانی رضا رفیع و با حضور جمعی از شعرا، ترانه سرایان و طنزپردازان کشور از جمله میرجلال الدین کزازی، مرتضی امیری اسفندقه،...

24 بهمن 1400

قطاری نامریی در ژاپن ساخته شد

یک معمار زن ژاپنی که پیش تر سازه ای نامریی را در موزه لوور ساخته این بار دست به ساخت یک ترن نامریی زده که از 2018 آغاز به کار می کند.

23 بهمن 1400

10 نکته برای داشتن سفری سالم

کارشناسان بهداشت Hilton Head Health، در حالی که شما در جاده ها و سفر هستید، اسرار خود را برای رفاه مسافران به اشتراک می گذارند.

21 بهمن 1400
تعداد: (134)