موسیقی

بهشتیان؛ مرد عاشق پیشه میراث اصفهان

خبرنگاران/اصفهان سی و چهارمین یادواره عباس بهشتیان از چهره های شناخته شده و خادمان آثار تاریخی اصفهان برگزار گردید.

19 اردیبهشت 1401

درخواست مالیاتی مدیران آموزشگاه های موسیقی از وزیر ارشاد چیست

تهران (پانا) - جمعی از مدیران آموزشگاه های موسیقی تهران با ارسال نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار برگزاری جلسه ای فوری با مدیرکل مالیات استان تهران برای ابلاغ دستورالعملی واحد شدند.

6 اردیبهشت 1401

دروازه براندنبورگ ، یکی از 18 دروازه گمرکی در دیوار برلین ، آلمان

دروازه براندنبورگ برلین یکی از مشهورترین نماد های اروپا در قسمت غرب برلین و تقاطع دو خیابان ابرت و اونتر دن لیندن آلمان می باشد.

3 اردیبهشت 1401

چه فصلی برترین زمان برای سفر به جزیره کیش است؟

اگر برای تعطیلات مسافرت را در نظر بگیرید؛ به کجا سفر می کنید؟ به نظر شما چه تعداد از افراد هستند که برای مسافرت خود، جزیره زیبا و دیدنی کیش را انتخاب می نمایند؟

19 دی 1400

برترین فیلم های ادگار رایت؛ از بیبی راننده تا شان مردگان

ادگار رایت کارگردانی است با کارنامه ای متنوع؛ مردی که مجموعه تلویزیونی سیتکام اسپیسد (Spaced) را فراوری کرد، کمدی زامبی شان مردگان (Shaun of the Dead) را جلوی دوربین برد و با فیلم خاتمه جهان (The Worlds End) به ژانر علمی تخیلی سرک کشید.

11 دی 1400

تاریخ 4000 ساله را در کهکیـلویه و بویراحمد ببینید

تاریخ 4000 ساله را در کهکیـلویه و بویراحمد ببینید استان کهکیلویه و بویراحمد با 16264 کیلومترمربع وسعت در جنوبغربی ایران واقع شده که از شمال با استان چهارمحال، از جنوب با استانهای فارس و بوشهر، از شرق با استانهای اصفهان و فارس و از غرب با خوزستان...

6 آذر 1400

فراخوان جشنواره کهن آواهای تنبور و موسیقی کردی

پنجمین دوره جشنواره کهن آواهای تنبور و موسیقی کردی فراخوان خود را برای علاقه مندان موسیقی منتشر کرد.

17 مرداد 1400

10 ساعت هوشمند برتر از 1 تا 11 میلیون تومان (خرداد 1400)

ساعت هوشمند از گجت های محبوبی است که در کنار گوشی هوشمند، فروش بسیار خوبی دارد و کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. در حال حاضر در بازار، ساعت های هوشمند زیادی وجود دارند که کاربران می توانند از بین آن ها، مناسب ترین را با توجه به بودجه دلخواه و...

9 تیر 1400

شروع اجرای مجدد سه نمایش در تئاتر شهر

تهران (پانا) - تاریخ شروع اجرای مجدد سه اثر نمایشی که از فروردین ماه سال 1400 در تالارهای مختلف تئاتر شهر روی صحنه رفته بود، اعلام شد.

23 خرداد 1400

خرید میکروفن از صوتیران

میکروفن یکی از مهم ترین تجهیزات برای ضبط خانگی، ضبط استودیو و یا ساخت استودیو است. پس اگر تصمیم گرفتید به ضبط وکال و انواع سازها بپردازید، باید در اولین مرحله یک میکروفن با کیفیت تهیه کنید.

8 فروردین 1400

تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم جدید کریستوفر نولان اعلام شد

طبق اعلام رسمی کمپانی برادران وارنر، نسخه بلوری فیلم تنت (Tenet) خاتمه قرار است در تاریخ 15 دسامبر 2020 (25 آذر 1399) عرضه گردد.

21 آذر 1399

پرسش های اولین و آخرین براین مگی

کتاب پرسش های اولین و آخرین نوشته براین مگی با ترجمه عبدالرضا سالاربهزادی توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

23 شهریور 1399

اینستای ستاره های خارجی؛ در غم کانگوروها

خبرنگاران: اینستاگرام، این روز ها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده جهانی هنر و ورزش هم، از این طریق با هواداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای...

6 شهریور 1399

یک پنجم کارگران انگلیسی در معرض ابتلا به کرونا

روزنامه اکسپرس در مطلبی نوشت با توجه به شیوع گسترده کرونا در کشورهای مختلف از جمله انگلیس، ممکن است یک پنجم کارگران این کشور به این ویروس آلوده شوند.

2 اردیبهشت 1399

چقدر زمان صرف کار های روزانه در طول زندگی می کنیم؟

خبرنگاران: همه چیز. از بروزرسانی و سرک کشیدن به رسانه های اجتماعی گرفته تا جستجوی جای پارک. مقداری از زمان و وقت گرانبهای زندگی ما را می طلبند. اما تقریباً هیچ کس دقیقاً نمی داند که این چیز های کوچک در زندگی ما چه مقدار زمان را به خود اختصاص می دهند. پس دانستن...

26 بهمن 1398

بهترین فیلم های دهه دوم قرن بیست و یکم به انتخاب منتقدان؛ جدایی فرهادی هم بینشان است

سایت متاکریتیک فهرستی از فیلم هایی اعلام نموده که در یک دهه گذشته یعنی از سال 2010 تا 2019 به نمایش درآمده اند و بیشتری امتیاز را از طرف منتقدان در سایت متاکریتیک دریافت نموده اند. این فیلم ها ممکن است در اسکار جایزه گرفته باشند یا در فصل جوایز نادیده گرفته...

23 دی 1398

کیهان کلهر سفیر هنری این سرزمین است

مدیر عامل بنیاد رودکی در پیامی دریافت جایزه هنرمند برتر سال 2019 را به کیهان کلهر تبریک گفت.

26 آذر 1398