علم و تکنولوژی

یاسمین مقبلی به عنوان فرمانده مأموریت کرو، 7 به ایستگاه فضایی انتخاب شد

ناسا و آژانس فضایی اروپا دو فضانورد را برای سفر به ایستگاه فضایی بین المللی در مأموریت کرو-7 اسپیس ایکس انتخاب کردند و در این میان نام یاسمین مقبلی هم به عنوان فرمانده مأموریت دیده می شود.

27 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 4 ستاره اکسیدنتال در مادرید

هتل اکسیدنتال مادرید | Occidental Madrid Esteدر پی هتلی مدرن برای اقامت در مادرید هستید؟ هتل اکسیدنتال مادرید Occidental Madrid Este هتلی شیک و با سبکی مدرن می باشد. این هتل 4 ستاره، در واقع همان هتل بارسلو توره آریاس مادرید Barceló torre Arias بوده که پس از بازسازی تغییر نام پیدا...

25 اردیبهشت 1401

8 اپلیکیشن برتر برای ورزش کردن با مربی شخصی

همگی ما می دانیم که ورزش مهم است، اما گاهی اوقات برای انجام آن به نظم و انضباط و تذکرهای یک مربی احتیاج داریم. در این دوران که کرونا باشگاه رفتن را کمی مشکل نموده، استفاده از یک اپلیکیشن خوب می تواند حلال مسائل باشد. در همین رابطه جالب است بدانید که امروزه...

22 اردیبهشت 1401

معاون امور تعاون : تعاونی های ناکارآمد منحل می شوند

معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سیزدهم چهار رویکرد تازه در حوزه تعاون دارد، گفت: تعاونی های ناکارآمد و غیر فعال منحل می شوند.

22 اردیبهشت 1401

بهشتیان؛ مرد عاشق پیشه میراث اصفهان

خبرنگاران/اصفهان سی و چهارمین یادواره عباس بهشتیان از چهره های شناخته شده و خادمان آثار تاریخی اصفهان برگزار گردید.

19 اردیبهشت 1401

رستمی: شاید مجبور شوم ورزش را کنار بگذارم، فدراسیون وزنه برداری هزینه خوراک ورزشکاران را ندارد

خبرنگاران ورزشی: دارنده مدال طلای وزنه برداری المپیک ریو گفت: خود فدراسیون هزینه خرد خوراک ورزشکاران هم ندارد و آنها از این بی توجهی به رنج آمده اند.

18 اردیبهشت 1401

شروع عرضه خودروی BMW M 4 CSL

با نزدیک شدن به زمان عرضه، شایعاتی درباره خودروی M 4 CSL شرکت بی ام و ایجاد شده است.

16 اردیبهشت 1401

هدایای ویژه ایرانسل برای دهه فجر اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی داشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هدیه بسته اینترنت و بسته مکالمه ایرانسلی را به مشترکان خود ارائه نموده است.

29 فروردین 1401

گوگل انتها اجرای بازی های اندروید در ویندوز را ممکن کرد

نسخه بتای گوگل پلی گیمز برای سه کشور هنگ کنگ، کره جنوبی و تایوان ارائه شده و کاربران ویندوز با ثبت نام در این طرح، می توانند بازی های محبوبی مانند Mobile Legends، Summoners War، State of Survival و Three Kingdoms Tactics را اجرا نمایند.

27 فروردین 1401

مدیریت دانش مبحثی بدیع در حکمرانی شهری است

خبرگزاری خبرنگاران-مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران به عنوان بازوی فکری و مهم ترین مرجع علمی شهرداری تهران متولی مبحث مدیریت دانش قرار گرفت و تا به امروز فعالیت های متعددی ذیل این نظام نامه با هدف بهره وری از سرمایه انسانی، صرفه جویی در زمان و هزینه...

25 فروردین 1401

15 سال و سال های پیش رو؛ جایزه گردشگری برای فردا 2019

مهلت ثبت نام در پانزدهمین دوره جایزه گردشگری برای فردا 2019 که از طریق شورای جهانی مسافرت و گردشگری (WTTC) برگزار می شود، به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.

18 فروردین 1401

تقاضاکنندگان و عرضه کنندگان فناوری در نمایشگاه تستا دور هم جمع می شوند

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به برگزاری نمایشگاه تستا از روز 23 آذرماه گفت: به منظور حمایت از فناوری های فراوری شده داخل، صندوق نوآوری و شکوفایی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

15 اسفند 1400

موسوی: باید با رویکرد انتقادی به شرایط موجود نگاه کنیم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مجموعه مالی ما مسائل زیادی دارد. اصلاح تصمیمات غلط و غیرکارشناسی و برخورد با مداخلات ناصواب انجام می گردد اما این کافی نیست.

10 اسفند 1400

تکذیب ورود چینی ها به نهضت ملی مسکن

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی گفت قرار نیست چینی ها کارگر، مهندس و مصالح وارد نمایند و صرفاً از تکنولوژی آن ها در نهضت ملی مسکن استفاده می گردد.

26 بهمن 1400

5 زنگ خطر کمبود امگا 3 که باید جدی بگیرید

کمبود امگا 3 به این معنی است که بدن شما به اندازه کافی اسید چرب امگا 3 دریافت نمی کند. اسیدهای چرب امگا 3 برای سلامتی بسیار مهم هستند و کمبود آن ها می تواند شما را در معرض مسائل و بیماری های مختلف قرار دهد.

22 بهمن 1400

غول خودروسازی BMW از یک موتور الکتریکی رونمایی کرد

غول خودروسازی BMW از یک موتور الکتریکی با گشتاوری مشابه اتومبیل های الکتریکی رونمایی کرد.

13 بهمن 1400

سامسونیت و گوگل چمدان های هوشمند می سازند

با ساخت چمدان هوشمند که امکان ردیابی آن به وسیله صاحب چمدان وجود دارد، کارخانه سامسونیت به عنوان مشهورترین کمپانی ساخت چمدان های مسافرتی تا سرانجام سال به مسافران این امکان را می دهد که خطر گم شدن بار و لوازم خود را در سفرها به حداقل برسانند.

4 بهمن 1400

عزیزی خادم دکتری دارد اما علم فوتبال ندارد؛ وقتی نام دادگان را می شنوم دلم شاد می گردد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است بعضی مدیران ورزشی در ایران فقط به فکر حفظ جایگاه خود هستند.

28 دی 1400

اجرای فیبر نوری پل کشکان به کوهدشت با اعتبار 65 میلیارد ریالی

خبرنگاران/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: بیش از 65 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شده است.

25 دی 1400

هدف از این طرح، پر کردن 170 هزار موقعیت شغلی خالی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رادیو کانادا، روز سه شنبه 30 نوامبر، فرانسوا لوگو، نخست وزیر استان کبک، از شروع اجرای یک برنامه یاری هزینه و بورس به ارزش 3.9 میلیارد دلار طی پنج سال آینده اطلاع داد. هدف از آن یاری به شهروندان برای یادگیری مهارت های تازه و...

22 دی 1400
تعداد: (159)