سامسونیت و گوگل چمدان های هوشمند می سازند

به گزارش مجله تصویری، با ساخت چمدان هوشمند که امکان ردیابی آن به وسیله صاحب چمدان وجود دارد، کارخانه سامسونیت به عنوان مشهورترین کمپانی ساخت چمدان های مسافرتی تا سرانجام سال به مسافران این امکان را می دهد که خطر گم شدن بار و لوازم خود را در سفرها به حداقل برسانند.

سامسونیت و گوگل چمدان های هوشمند می سازند

شرکت سامسونیت بیان کرد که به زودی چمدان های مجهز به سیستم بسیار پیچیده ردیابی به بازارعرضه می نماید که به آسانی به وسیله صاحب چمدان کدگذاری شده و در صورت لزوم قابل ردیابی است. این سیستم ردیابی که بانام(Track&Go) معرفی شده، با استفاده از یک پروتکل باز حریم امنیتی و خصوصی به وسیله گوگل، امکان مشخص هویت و شناسه فوری (EIDs) را به مالک چمدان می دهد.

سال گذشته درست درهمین زمان کمپانی سامسونیت از همکاری این شرکت با کمپانی سامسونگ برای ساخت چمدان های هوشمند خبر داده بود، اما سال جاری سامسونیت در اقدامی جدی تر در این زمینه با گوگل همکاری را شروع نموده است .

شرکت سامسونیت این بار میخواهد که نخستین چمدان هوشمند خود را باقابلیت ردیابی یا (Track&Go) تا سرانجام سال 2016 به بازارهای اروپا عرضه کند. این محصول در مرحله بعدی به دیگر بازارهای دنیای نیز ارائه خواهد شد .

رامش تین والا مدیرعامل سامسونیت در همین زمینه گفت :

همکاری با گوگل دراین پروژه بسیار هیجان انگیز است زیرا به ما امکان می دهد به یاری ردیاب ها و Eddystone EIDs خطر فراموش کردن یا گم شدن کامل چمدان ها را که کابوس بیشتر مسافران است، به حداقل برسد.

او یادآور شد که سامسونیت به عنوان بزرگ ترین کارخانه فراوری چمدان دنیا میخواهد که راهی بیابد که مشکل گم شدن یا فراموش کردن چمدان در مسافرت ها برای همواره حل گردد.

او همکاری با گوگل را راهی برای جلب توجه و رضایت مشتریان چمدان های سامسونیت دانسته و می گوید که کمپانی سامسونیت کوشیده است با نوآوری در ارائه چمدان ها و کیف های قابل اطمینان شناخته گردد ازاین رو برای ما مهم است که با شریک قابل اطمینانی که در فناوری هم به همین مقدار قابل اعتماد و مبتکر باشد همکاری کنیم. بنابراین این شرکت با بهره گیری از رویکرد امن و قدرتمند کراس پلتفورم گوگل اطمینان دارد که مشتریان ما نیز از این روش های نو استقبال خواهند کرد .

سال گذشته مدیرعامل سامسونیت اعلام نموده بود که این شرکت در حال همکاری با سامسونگ جهت ساخت چمدان هایی است که فراتر از هوشمند عمل می نمایند .

به گفته او این چمدان به همراه چیپی که داخل آن تعبیه شده می تواند به یافتن محل چمدان به وسیله GPS یاری کند. اگرچه این قابلیت یکی از ابتدایی ترین ویژگی های چمدان های هوشمند است، اما در آینده ای نزدیک چمدان های هوشمند قابلیت های ارسال پیغام را به صاحب خود خواهد داشت. تین والا از تاریخ عرضه این چمدان های هوشمند به بازار اطلاعاتی ارائه نکرد بود، اما سال جاری خبر از ارائه چمدان های هوشمند به بازار داده شده است که تا سرانجام 2016 به بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد .

منبع: کجارو / chn.ir

به "سامسونیت و گوگل چمدان های هوشمند می سازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونیت و گوگل چمدان های هوشمند می سازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید