سلامتی و پزشکی

8 اپلیکیشن برتر برای ورزش کردن با مربی شخصی

همگی ما می دانیم که ورزش مهم است، اما گاهی اوقات برای انجام آن به نظم و انضباط و تذکرهای یک مربی احتیاج داریم. در این دوران که کرونا باشگاه رفتن را کمی مشکل نموده، استفاده از یک اپلیکیشن خوب می تواند حلال مسائل باشد. در همین رابطه جالب است بدانید که امروزه...

22 اردیبهشت 1401

تعطیلی خودخواسته هتل های یزد در پی شیوع کرونا

هتل های یزد در پی شیوع بیماری کرونا با صدور بیانیه ای به طور خودخواسته و بدون دریافت هیچ ابلاغیه ای نسبت به تعطیلی واحدهای اقامتی و حتی بوم گردی خود اقدام نموده اند.

15 اردیبهشت 1401

اوجاقی: حتماً از هدایت های حسین استفاده می کنیم، سطح فنی ملی پوشان ووشو بسیار نزدیک است

مربی تیم ملی ووشو گفت: حسین اوجاقی مدیرفنی تیم های ملی است و حتماً از نظرات او استفاده خواهیم کرد.

13 اردیبهشت 1401

کوشش برای نجات جان بچه ببر یخ زده

نجات دهندگان حیوانات روسی در حال مبارزه برای جان یک توله ببر آمور هستند که در حال مرگ بر اثر خستگی و سرمازدگی در شرق دور این کشور پیدا شد.

10 اردیبهشت 1401

چگونه در سفرهای جاده ای سالم بمانیم؟

آنفولانزا، دل درد، مسائل تنفسی و سایر بیماری ها بسیار آزاردهنده هستند، اما اگر این بیماری ها در سفر به سراغ شما بیایند، مسائل شما دوچندان می شوند.

28 فروردین 1401

موافقت وزارت بهداشت با سفر مسئولانه در دوران شیوع ویروس کرونا

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از موافقت وزارت بهداشت با سفرهای هوشمند و مسئولانه در دوران شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

23 فروردین 1401

شرط واکسن و آزمایش منفی کرونا برای کلاس های حضوری دانش آموزان حذف شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از حذف شرط تزریق واکسن و ارایه آزمایش منفی کرونا برای کلاس های حضوری دانش آموزان خبر داد.

3 اسفند 1400

خطرات مصرف بیش از حد کافئین برای بدن

دریافت بیش از حد کافئین باعث بروز آثار ناخوشایند متعددی می گردد، مانند: عصبانیت، آشفتگی، اضطراب، بی خوابی، تحریک دستگاه گوارش، اسهال و وابستگی.

2 اسفند 1400

پایداری شرایط کرونا در اهر

خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از فرایند پایدار شرایط بیماری کرونا در این شهرستان اطلاع داد و گفت: به لطف مشارکت مردم در امر واکسیناسیون شرایط فعلی این شهرستان از نظر بیماری کرونا پایدار است.

30 بهمن 1400

اما و اگرهای کرونای سالمندان

خبرنگاران/خراسان جنوبی یک کارشناس سلامت روان در خراسان جنوبی گفت: سالمندان بیشتر از هر قشر دیگری در معرض بیماری کرونا هستند و لطفا اگر سالمندی داخل منزلتان است که علائمی از بیماری را دارد مخصوصا این روزها که هوا سرد شده به سرماخوردگی فکر نکنید. ...

28 بهمن 1400

5 زنگ خطر کمبود امگا 3 که باید جدی بگیرید

کمبود امگا 3 به این معنی است که بدن شما به اندازه کافی اسید چرب امگا 3 دریافت نمی کند. اسیدهای چرب امگا 3 برای سلامتی بسیار مهم هستند و کمبود آن ها می تواند شما را در معرض مسائل و بیماری های مختلف قرار دهد.

22 بهمن 1400

10 نکته برای داشتن سفری سالم

کارشناسان بهداشت Hilton Head Health، در حالی که شما در جاده ها و سفر هستید، اسرار خود را برای رفاه مسافران به اشتراک می گذارند.

21 بهمن 1400

چهره این چهار خواهر و برادر در حال آب شدن است!

چهار عضو خانواده الهمیمی در صعده یمن 7 سال پیش بر اثر حملات هوایی ائتلاف سعودی زخمی شدند و حالا این زخم ها تبدیل به تومور های سرطانی وحشتناک شده است.

17 بهمن 1400

دلیل حادثه مترو هنوز قطعی نیست؛ کمبودهای مترو زمینه ساز وقوع حادثه

تهران (پانا) - شهردار تهران درباره علت وقوع حادثه مترو گفت همه صحبت هایی که تا الان می گردد حدس است و هیچ علت واضحی که بتوان نتیجه قطعی را اظهار داشت وجود ندارد. چرا که این گونه سوانح از شرایط پیچیده ای برخودار است. دلایل باید به کمیسیون سوانح برود و با چک...

14 بهمن 1400

ایران نایب رئیس کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی شد

جمهوری اسلامی ایران به عنوان نایب رییس نو کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی انتخاب شد.

9 بهمن 1400

51 ایده خلاقانه و فانتزی تزیین هندوانه شب یلدا

تزیین هندوانه یلدا با روش های ساده و خلاقانه و فانتزی حال و هوای چیدمان سفره شب یلدا را متفاوت می نمایند. تزئین میوه و هندوانه مخصوص شب یلدا را بلد هستید؟ برترین ایده برای تزیین هندوانه شب یلدا بدون برش چگونه است؟ اصلاً هندوانه و میوه شب یلدا را چگونه...

8 بهمن 1400

منظره صنعت گردشگری در سال 2022 میلادی

ایسنا/ این خبر پیرامون منظره صنعت گردشگری در سال 2022 میلادی برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

8 بهمن 1400

مصوبه نو لیگ برتر انگلیس کار مخالفان واکسن کرونا را سخت کرد

سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس به زودی مصوبه ای را به باشگاه ها ابلاغ خواهد نمود که کار بازیکنان مخالفت با تزریق واکسن را سخت می نماید.

6 بهمن 1400

وزیر بهداشت: 87 درصد جمعیت کشور در برابر کرونا واکسینه شدند

وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر 87 درصد جمعیت کشور در برابر کرونا واکسینه شده اند که در بعضی استان ها پوشش واکسیناسیون بالای 90 درصد اجرا شده است.

4 بهمن 1400

تعمیر ماشین دست دوم با لوازم یدکی اصل

یکی از نیازهای اساسی هر فردی، یک خودروی ایمن است. اما این روزها، باتوجه به شرایط مالی، بسیاری از افراد نمی توانند خودروی صفر مورد علاقه خود را خریداری نمایند یا واردات آن ، انجام نمی پذیرد. از این رو استقبال از خرید خودرو کارکرده ، افزایش یافته است.

3 بهمن 1400
تعداد: (231)