آشپزی

کاربرد تفاله هویج در آشپزی و سلامت بدن

سلامت خبرنگاران : تفاله هویج خواص باورنکردنی دارد.

15 آذر 1400

این چهار نوشیدنی شما را از گرمای تابستان نجات می دهد

وقتی به خانه می آییم میل به یک نوشیدنی خنک و خوشمزه داریم. نوشیدنیی که هم گرمی هوا را از بین ببرد و هم طبع خنکی داشته باشد. در ادامه خبرنگاران زندگی با چند دستورالعمل نوشیدنی های خنک و سالم شما را همراهی می نماید.

9 آذر 1400

طرز تهیه ترشی مشهدی یا ترشی گوجه، خوشمزه محبوب پاییزی

خبرنگارانـ ترشی ها ازجمله مخلفات خوشمزه ای هستند که در کنار وعده های غذایی سرو می شوند و تنوع بالایی دارند. فصل اصلی تهیه ترشی معمولا پاییز است. در این فصل گل کلم که پایه اصلی بیشتر ترشی هاست، به بازار می آید که می توانید ترشی های متنوعی را با آن تهیه کنید.

5 آذر 1400

چگونه برای هر بخش از خانه نورپردازی مناسب انتخاب کنیم؟

نورپردازی از عناصر کلیدی در معماری داخلی است که به شما در سر و سامان دادن خانه یاری می نماید. نورپردازی مناسب به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید کارهای خود را در خانه انجام دهید، احساس امنیت و آسایش داشته باشید و از لحظات حضور در خانه بیشترین...

2 شهریور 1400

ضدعفونی کردن ریه ها با شربت گیاهی

صدا و سیما/ سیر فواید بی شماری دارد که می توان در سراسر جهان یافت. بعلاوه قرن هاست که به اسم یک ماده دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف سیر با شکم خالی از جوانب مختلف مورد آنالیز قرار گرفته و نتایج متفاوت می باشد. قطعا مادربزرگ های شما از خواص سیر، زیاد...

29 مرداد 1400

مدل های جذاب و ساده تزیین آش رشته برای مناسبت های مختلف

در این مطلب مجموعه زیبای از تزیین آش رشته شامل تزیین آش رشته نذری، تزیین آش رشته با شابلون، تزیین آش رشته با پیاز داغ و کشک و نعناع، تزیین آش رشته با قیف و ماسوره و... را برای شما آماده کرده ایم.

13 تیر 1400

طرز تهیه سیب زمینی سرخ نموده پفکی

سیب زمینی سرخ نموده یک پیش غذای لذیذ و خوشمزه می باشد که در کنار غذاهای فست فودی مانند پیتزا و ساندویچ سرو می گردد.

25 آبان 1399

طرز تهیه کوکو کلم با هویج

کوکو کلم با هویج از جمله غذاهای خوشمزه رژیمی و البته مورد علاقه گیاهخواران است.

25 اردیبهشت 1399