کسب و کار

مخالفت کمیسیون با تغییر سن یا سابقه بازنشستگی کارکنان

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از مخالفت این کمیسیون با طرح اصلاح تبصره ماده (103) قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد تغییر سن یا سابقه بازنشستگی کارکنان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

28 اردیبهشت 1401

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا 24 اسفند آغاز می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس اخبار بدست رسیده، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا 24 اسفند آغاز می گردد.

31 فروردین 1401

رشد شاخص کل بورس تهران به همراه بهبود معاملات

خبرنگاران - شاخص کل امروز بیش از 16 هزار واحد رشد کرد.

24 فروردین 1401

شناخت بهتری از سازمان و انواع آن داشته باشید

مشخصه اصلی سازمان ، دامنه فعالیت و الگوی روابط انسانی آن است که به واسطه آن ، هدفهای سازمانی تحقق می یابند . این الگو ، دو وجه رسمی و غیر رسمی دارد

20 فروردین 1401

تکذیب ورود چینی ها به نهضت ملی مسکن

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی گفت قرار نیست چینی ها کارگر، مهندس و مصالح وارد نمایند و صرفاً از تکنولوژی آن ها در نهضت ملی مسکن استفاده می گردد.

26 بهمن 1400

فاصله تهران تا شهرهای دیگر با هواپیما، قطار و ماشین چقدر است؟

تا تمام شدن تابستان چیز زیادی نمانده و شاید تا چند وقت دیگر هوا آنقدرها خوب نباشد که بتوانیم سفر برویم. یکی از چیزهایی که کمک می کند مقصد سفرمان را تعیین کنیم، فاصله شهرهاست. اگر تهران را مبدا در نظر بگیریم می خواهیم ببینیم فاصله تهران تا شهرهای دیگر...

19 بهمن 1400

شاخص هم وزن در آذر ماه بیش از 9 درصد کاهش یافت

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات بورس تهران در آذر ماه با کاهش 26.75 درصدی نسبت به آبان ماه، به 80 هزار و 806 میلیارد تومان رسید.

11 بهمن 1400

تعمیر ماشین دست دوم با لوازم یدکی اصل

یکی از نیازهای اساسی هر فردی، یک خودروی ایمن است. اما این روزها، باتوجه به شرایط مالی، بسیاری از افراد نمی توانند خودروی صفر مورد علاقه خود را خریداری نمایند یا واردات آن ، انجام نمی پذیرد. از این رو استقبال از خرید خودرو کارکرده ، افزایش یافته است.

3 بهمن 1400

ایجاد روزبازارها در شهر گلبهار یک ضرورت است

خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار گلبهار گفت: ایجاد روز بازارها باعث می شود علاوه بر تامین نیاز شهروندان کنترل قیمت ها و بهداشت اقلام تسهیل شود و از سویی اشتغال زایی نیز رونق خواهد گرفت.

29 دی 1400

ابهامات جریمه کرونایی رانندگان و مسافران جاده ای

بر اساس طرح محدودیت هوشمند کرونا که قرار است از فردا اجرایی گردد، مقرر شده تا مردم در سفرهای جاده ای حتی با وسایل نقلیه شخصی شان جریمه شوند، اگر واکسینه نشده باشند یا کرونای آن ها مثبت شده باشد. اما در این میان ابهامات و مسائلی وجود دارد که باید مجدادا...

24 دی 1400

هدف از این طرح، پر کردن 170 هزار موقعیت شغلی خالی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رادیو کانادا، روز سه شنبه 30 نوامبر، فرانسوا لوگو، نخست وزیر استان کبک، از شروع اجرای یک برنامه یاری هزینه و بورس به ارزش 3.9 میلیارد دلار طی پنج سال آینده اطلاع داد. هدف از آن یاری به شهروندان برای یادگیری مهارت های تازه و...

22 دی 1400

تعطیلی دفتر تعویض پلاک، گره معامله خودرو در بشرویه

تعطیل شدن دفتر تعویض پلاک در بشرویه سبب نارضایتی مردم این شهر شده است.

20 دی 1400

چه فصلی برترین زمان برای سفر به جزیره کیش است؟

اگر برای تعطیلات مسافرت را در نظر بگیرید؛ به کجا سفر می کنید؟ به نظر شما چه تعداد از افراد هستند که برای مسافرت خود، جزیره زیبا و دیدنی کیش را انتخاب می نمایند؟

19 دی 1400

ساماندهی انبارهای اموال تملیکی لرستان و ثبت شناسه کالاها در سامانه

خبرنگاران/لرستان مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی لرستان از ساماندهی انبارهای اموال تملیکی استان و ثبت شناسه کالاها در سامانه خبر داد.

13 دی 1400

برترین فیلم های ادگار رایت؛ از بیبی راننده تا شان مردگان

ادگار رایت کارگردانی است با کارنامه ای متنوع؛ مردی که مجموعه تلویزیونی سیتکام اسپیسد (Spaced) را فراوری کرد، کمدی زامبی شان مردگان (Shaun of the Dead) را جلوی دوربین برد و با فیلم خاتمه جهان (The Worlds End) به ژانر علمی تخیلی سرک کشید.

11 دی 1400

انتشار گزارشی از رفتار نژادپرستانه در وزارت مهاجرت کانادا

گزارشی که نژادپرستی در محل کار را در اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) آنالیز نموده از موارد مکرر استفاده از اصطلاحات توهین آمیز به وسیله کارکنان و سرپرستان این اداره با همکاران خود از اقلیت های نژادی خبر می دهد.

26 آبان 1400

اطلاعات تغذیه ای لوبیا سبز

لوبیا سبز حاوی طیف گسترده ای از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مختلف دیگری است. در این قسمت در خصوص ارزش غذایی این سبزی مرور کوتاهی خواهیم داشت.

29 مهر 1400

جکی چان فیلم بعدی اش را کلید زد

فیلمبرداری فیلم تازه جکی چان با اسم سواری آغاز شد.

3 مهر 1400

کارآفرینان در قاب افق جای گرفت

مجموعه مستند کارآفرینان از قاب شبکه افق در برابر دیدگان مخاطبین نهاده شد.

21 شهریور 1400

قیمت تارا در بازار مشخص شد؟ ، نقل و انتقال تارا چگونه صورت می گیرد؟

پس از مدت کوتاهی از زمان تحویل تارا محصول تازه ایران خودرو، برخی از مشتریان با انتشار آگهی هایی اقدام به فروش آن کرده اند. صاحبان تارا این محصول را به چه قیمتی برای فروش گذاشته اند؟

31 مرداد 1400
تعداد: (97)