کارآفرینان در قاب افق جای گرفت

به گزارش مجله تصویری، مجموعه مستند کارآفرینان از قاب شبکه افق در برابر دیدگان مخاطبین نهاده شد.

کارآفرینان در قاب افق جای گرفت

به گزارش گروه فرهنگی مجله تصویری به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، مجموعه مستند کارآفرینان به تهیه کنندگی محمد علی فارسی و کارگردانی فاطمه سادات محمودپور از امروز شنبه 20 شهریور روی آنتن شبکه افق می رود.

فاطمه سادات محمودپور کارگردان این اثر درباره اهداف ساخت این مجموعه مستند گفت: هدف ما از ساخت مجموعه کارآفرینان این بود که بار منفی و روانی که تحریم ها در میان مردم مخصوصاً نسل جوان ایجاد نموده بود را بکاهیم.

وی اضافه کرد: به همین علت کوشش کردیم تا قصه فراوریکنندگان خوشنام و موفقی را به تصویر بکشیم که در همین شرایط، فراوری داشتند و اشتغالزایی می کردند و باور داشتیم این قصه ها می تواند روحیه خودباوری را در میان مردم تقویت کند.

کارگردان مجموعه مستند کارآفرینان تاکید نمود: کار با حمایت معنوی مجمع کارآفرینان ایران ساخته شد. مجمع، به اسم بازویی بسیار قوی در کنار پروژه تا سرانجام حضور داشت. اما با وجود این حمایت، کار بسیار سخت و سخت پیش می رفت. چرا که عزیزان کارآفرین اغلب جزو پرمشغله ترین انسان ها هستند و همین موضوع، باعث می شد مدت زمان فراوری دو یا حتی سه برابر پروژه های دیگر گردد. به همین علت، علی رغم میل باطنی کار با 10 قسمت سرانجام یافت. چرا که واقعاً با بودجه تلویزیون نمی شد بیش از این به فراوری ادامه داد.

وی در خاتمه گفت: قطعاً تاثیر ساخت چنین مجموعه هایی مثبت خواهد بود. تمام کارآفرینانی که ما درباره آن ها کار نموده بودیم از زیر صفر و بدون پشتوانه اقتصادی کار را شروع نموده و به چنین جایگاهی رسیده اند. همین نکته به تنهایی کافی است برای آنکه یک جوان بداند اگر دیگران توانستند، او هم خواهد توانست.

این مجموعه مستند از امروز ساعت 17 و تکرار آن را روز بعد ساعت 2 و 7 روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کارآفرینان در قاب افق جای گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینان در قاب افق جای گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید