تعطیلی خودخواسته هتل های یزد در پی شیوع کرونا

به گزارش مجله تصویری، هتل های یزد در پی شیوع بیماری کرونا با صدور بیانیه ای به طور خودخواسته و بدون دریافت هیچ ابلاغیه ای نسبت به تعطیلی واحدهای اقامتی و حتی بوم گردی خود اقدام نموده اند.

تعطیلی خودخواسته هتل های یزد در پی شیوع کرونا

با وجودی که این روزها استفاده از ظرفیت تعداد محدود جهانگردان لازم است، اما هتل های یزد به طور خودجوش و بدون هیچ ابلاغیه ای تصمیم به تعطیلی هتل ها و واحدهای اقامتی خود گرفته و هدف از این اقدام را کوشش برای حفظ سلامت مردم اعلام نموده اند.

سید امیر ناصر طباطبایی، رییس جامعه هتلداران استان یزد و مسئول یکی از هتل های استان، در این رابطه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان اشاره و اظهار کرد:

این اقدام صرفاً با هدف حفظ سلامت مردم و جلوگیری از سفر به یزد اجرا شده است.

با توجه به تعطیلی مراکز اقامتی، جهانگردانی که مقصد یزد را در نظر گرفته اند، کاهش خواهند یافت؛ ضمناً در این بازه زمانی ضدعفونی واحدها و آموزش هرچه بیشتر کارکنان نیز انجام می گردد.

علی داد، مدیر یکی دیگر از هتل های یزد، هم در رابطه با تعطیلی یک هفته ای هتل های این شهر توضیح داد:

با اینکه ضریب اشغال هتل ها کاهش چشمگیری داشته و همین اندازه محدود جهانگرد نیز برای اقتصاد هتل ها لازم است؛ اما سلامت مردم و کارکنان هتل ها نسبت به مسائل مالی و جهانگردی اولویت دارد. با وجود تاکیدهایی که بر سفر نکردن شده بود، همچنان شاهد سفر به استان مان از مقاصد متعدد بوده ایم و این نگرانی وجود داشت که حضور این جهانگردان زمینه شیوع ویروس کرونا در یزد را فراهم کند؛ لذا در هفته جاری از پذیرش جهانگردان خودداری می کنیم. در این فرصت یک هفته ای، ضدعفونی هتل ها و مراکز اقامتی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تداوم این تعطیلی در هفته های آینده هنوز معین نیست، اضافه نمود:

هفته جاری از سوی وزارت بهداشت، هفته ای حاد اعلام شده است؛ ولی شرایط در روزها و هفته های آینده هنوز معین نیست؛ به همین علت تصمیم گیری دراین باره متعاقباً اخذ خواهد شد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "تعطیلی خودخواسته هتل های یزد در پی شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی خودخواسته هتل های یزد در پی شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید