تاریخ اکران فیلم جدید کلینت ایستوود معلوم شد

به گزارش مجله تصویری به نقل از د رپ، کمپانی های برادران وارنر و ویلج رودشو اعلام کردند که سالی، فیلمی درباره زندگی چلسی سالنبرگ ملقب به سالی، خلبان قهرمان هواپیمای مسافربری، روز نهم ماه سپتامبر سال 2016 وارد سینماهای آمریکا خواهد شد. کلینت ایستوود این فیلم را کارگردانی نموده و فیلم در فرمت آی مکس هم اکران می گردد و تام هنکس نقش اصلی آن را بازی می نماید.

تاریخ اکران فیلم جدید کلینت ایستوود معلوم شد

سالی داستان خلبانی را تعریف می نماید که پرواز مسافربری شماره 1549 یو اس ایرویز را ماه ژانویه سال 2009 در رودخانه هادسون با موفقیت فرود آورد. به فاصله کمی بعد از بلند شدن از فرودگاه لاگوآردیای شهر نیویورک، هر دو موتور هواپیما به خاطر برخورد دسته ای از غازهای کانادایی با آنها از کار افتاده بودند.

سالنبرگ متوجه شد که زمان کافی برای بازگشت به لاگوآردیا یا پیدا کردن یک فرودگاه دیگر وجود ندارد و در نتیجه تصمیم گرفت که یک فرود پرخطر را روی رودخانه هادسون امتحان کند؛ تصمیمی که باعث نجات یافتن جان تمام 155 مسافر هواپیما شد.

ارون اکهارت، لارا لینی، جری فرارا، آتومن ریسر، سم هانتینگتون و مکس ادلر از دیگر بازیگران سالی هستند. تاد کومارنیکی فیلمنامه این فیلم را با اقتباس از کتاب بالاترین وظیفه: جستجوی من برای چیزی که واقعا اهمیت دارد که نوشته خود سالنبرگ و جفری زاسلو است، به نگارش درآورد.

کلینت ایستوود، تیم مور از کمپانی مالپاسو، فرانک مارشال از کمپانی کندی/مارشال و آلین استوارت از کمپانی فلش لایت فیلمز مسئولیت تهیه این فیلم را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تاریخ اکران فیلم جدید کلینت ایستوود معلوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ اکران فیلم جدید کلینت ایستوود معلوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید