طراحی گرافیکی و چاپ

می خواستم اسب باشم چرم شیر در عمارت نوفل لوشاتو

تهران (پانا) - نمایش می خواستم اسب باشم نوشته محمد چرم شیر به کارگردانی عباس غفاری و تهیه کنندگی مریم نراقی در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می رود.

17 اردیبهشت 1401

پر بازدیدترین شهرهای دنیا کدامند؟

با توجه به اهمیت گردشگری در جهان، عوامل بسیاری برای برتر شدن یک شهر در صنعت گردشگری وجود دارد. در این مقاله قصد داریم 10 شهر برتر در گردشگری که بیشترین بازدید را در جهان داشته اند به شما معرفی کنیم؛ با خبرنگاران همراه باشید.

3 اردیبهشت 1401

مدیریت دانش مبحثی بدیع در حکمرانی شهری است

خبرگزاری خبرنگاران-مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران به عنوان بازوی فکری و مهم ترین مرجع علمی شهرداری تهران متولی مبحث مدیریت دانش قرار گرفت و تا به امروز فعالیت های متعددی ذیل این نظام نامه با هدف بهره وری از سرمایه انسانی، صرفه جویی در زمان و هزینه...

25 فروردین 1401

هدف از این طرح، پر کردن 170 هزار موقعیت شغلی خالی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رادیو کانادا، روز سه شنبه 30 نوامبر، فرانسوا لوگو، نخست وزیر استان کبک، از شروع اجرای یک برنامه یاری هزینه و بورس به ارزش 3.9 میلیارد دلار طی پنج سال آینده اطلاع داد. هدف از آن یاری به شهروندان برای یادگیری مهارت های تازه و...

22 دی 1400

برگزاری نخستین همایش ملی تربیت در اکوسیستم نو

تهران (پانا) - نخستین همایش ملی تربیت در اکوسیستم نو با همکاری اداره کل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار می گردد.

7 دی 1400

کلوبوتینول (CLOBUTINOL)

توجهات پزشکی - پرستاری: این دارو به دلیل اثر روی مغز (بصل النخاع) سرفه را کنترل می نماید، ارجح است که پزشک دلیل سرفه را آنالیز کند و دلیل آن را درمان کند.

20 مهر 1400

اریتروپویتین Erythropoietin ، Epoetin، Darbepoetin

این دارو در واقع یک هورمون طبیعی است که از طریق کلیه ها، فراوری می گردد و بدن را برای فراوری گلبولهای قرمز خون، تحریک می سازد. این دارو به دو شکل موجود می باشد: اپوتین و داربی پوتین. هر دو نوع این داروها برای درمان بیماری آنمی که معمولاًً همراه با بیماری...

14 مهر 1400

مافیا در کمین ثبت سفارش فروشی خودرو

خبرنگاران - کسانی که موافق ممنوعیت واردات هستند خودرو ساز دولتی نیستند بلکه چینی سازها

8 مهر 1400

پاسخ به چند پرسش پرتکرار درباره واکسیناسیون بچه ها و نوجوانان با سینوفارم

عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کووید 19، ضمن تشریح الزامات بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، درباره جزییات مطالعات اجرا شده بر روی واکسن سینوفارم و پاستور که قرار است در کشورمان برای بچه ها تزریق شوند، توضیح داد.

7 مهر 1400

ناانسانی بازنشر شد، لیوتار و بازنویسی تزهای نظریه انتقادی

به گزارش خبرنگاران ، نشر مولی سومین چاپ کتاب ناانسانی: تأملاتی در باب فلسفه زمان اثر ژان فرانسوا لیوتار و ترجمه محمدعلی جعفری و ویراستاری روزبه صدرآرا را با شمارگان 520 نسخه، 292 صفحه و بهای 110 هزار تومان منتشر کرد.

27 تیر 1400

سهراب سپهری شاعر سیر و سلوک

من به شروع زمین نزدیکم. تحولات ادبی جامعه ایرانی چه در نظم و چه در نثر از زمان امضای فرمان مشروطیت رخ داد. شعر این دوره با پویایی و تازگی محتوا و طرح مسائلی هم چون آزادی، وطن، قانون، کارگران و... توانست با جنبش مشروطیت هم گام گردد.

20 تیر 1400

حسین یقینی، برگزیده اصفهانی کتاب سال درگذشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، دکتر حسین یقینی برگزیده جایزه کتاب سال پس از ابتلا به کرونا، چندین روز در بیمارستان الزهرای اصفهان بستری و شب گذشته 23 اردیبهشت دارفانی را وداع کرد.

26 خرداد 1400

شروع اجرای مجدد سه نمایش در تئاتر شهر

تهران (پانا) - تاریخ شروع اجرای مجدد سه اثر نمایشی که از فروردین ماه سال 1400 در تالارهای مختلف تئاتر شهر روی صحنه رفته بود، اعلام شد.

23 خرداد 1400

مقابله با جعل به یاری جوهر های نانویی ، بازار از محصولات تقلبی خالی می گردد

با توسعه فناوری جدیدی، محققان نشان دادند که می توان از جوهر های حاوی گوی های رنگی برای مقابله با جعل استفاده کرد.

7 بهمن 1399

از بین رفتن 80 درصد نشر کشور، قیمت کاغذ، ناشران بدهکار را به زندان می فرستد

به گزارش خبرنگاران دوران کرونا تاثیرات بسیاری بر تمام سطوح کشور داشت اما جامعه نشر و کتاب به واسطه بدنه ضعیف یکی از گروه های آسیب پذیری بودند که ضربه مهلکی بر پیکره آن ها زده شد.

1 آبان 1399

خسارت 30 میلیارد ریالی کرونا به حوزه نشر آذربایجان غربی

پرویز اشرافی؛ رئیس گروه امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، اظهار کرد: برای جبران خسارت، سامانه کارا معرفی شده تا آسیب دیدگان به این سامانه مراجعه و با ثبت نام، تسهیلات درنظر گرفته...

11 مهر 1399

پرسش های اولین و آخرین براین مگی

کتاب پرسش های اولین و آخرین نوشته براین مگی با ترجمه عبدالرضا سالاربهزادی توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

23 شهریور 1399

چطور سند تک برگی بگیریم؟

چند سالی است که بحث الزام سند تک برگی یا تعویض اسناد قدیمی با سندهای جدید مطرح شده است؛ اسناد منگوله دار قدیمی به اسناد تک برگی تبدیل می شوند، که هریک ویژگی های خاص خود را دارد. تبدیل سند و دریافت سند جدید کار چندان دشواری نیست.

22 تیر 1399

راه اندازی رشته های کشاورزی هسته ای و چرخه سوخت

به گزارش خبرنگاران، صالح شهابی وند سرپرست دانشگاه مراغه از انعقاد تفاهم نامه ما بین پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای و دانشگاه مراغه اطلاع داد و گفت: این تفاهم نامه با هدف بهره مندی از امکانات و توانایی های فی ما بین در جهت توسعه علم و فناوری هسته ای در کشور...

6 تیر 1399

سلول هایی که از مغز در برابر آلزایمر محافظت می نمایند

پژوهشگران آمریکایی در آنالیز جدید خود، سلول هایی را کشف کردند که می توانند از مغز در برابر آلزایمر محافظت نمایند.

19 فروردین 1399
تعداد: (22)