طرفداران کم لطفی می نمایند

به گزارش مجله تصویری، امیر قلعه نویی عصر پنج شنبه در نشست مطبوعاتی پیش از شهرآورد اصفهان، درگذشت جعفر کاشانی را تسلیت گفت و گفت: درگذشت مرحوم کاشانی، بزرگ مرد فوتبال ایران را تسلیت عرض می کنیم من هفته پیش با او صحبت کردم، او انسان والایی بود.

طرفداران کم لطفی می نمایند

وی درباره شهرآورد اصفهان بیان داشت: دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن چه از نظر نتیجه و چه از نظر بازی همواره جزء شهرآوردهای خوب ایران بوده است؛ درمورد دربی ها در هر شهری که باشد، نباید به شرایط جدول اتکا کرد و بارها پیش آمده که تیمی شرایط خوبی نداشته ولی نتیجه گرفته است.

سرمربی سپاهان پیرامون تیم ذوب آهن اعلام نمود: ذوب آهن تیم خوبی است و سرمربی و مربیان جوانی دارد؛ سال گذشته، بهترین نتیجه را در بین تیم های ایرانی حاضر در آسیا گرفت. این تیم در خط حمله باثبات است و ما دو جلسه روی این موضوع کار کردیم.

وی با ابراز رضایت از تیم خود ادامه داد: از طرفی ما نیز شرایط خوبی در جدول و نیز نسبت به سال های گذشته داریم و من از تیممان راضی هستیم و علی رغم اینکه مشکلاتی داریم که نمی خواهم آن ها را عنوان کنم، رفته رفته بهتر و به شرایط مطلوب نزدیک می شویم و مطمئنا در این بازی نیز برای حفظ شرایط مان در جدول به دنبال پیروزی و غلبه بر ذوب آهن هستیم.

تاثیر وقفه های لیگ برتر بر روند سپاهان

قلعه نویی درباره تاثیر وقفه های لیگ برتر بر روند سپاهان ابراز داشت: این وقفه ها اگر تیم ها در شرایط مسابقه باشند، تاثیر چندانی ندارد و ما نیز برای اینکه از شرایط مسابقه دور نباشیم، همواره در تعطیلات از تیم های مختلف دعوت یا به شهرهای دیگر سفر نموده و بازی های تدارکاتی و محبت آمیز برگزار نموده ایم.

وی از شرایط خاص دربی اصفهان گفت و ادامه داد: من در شهرهای تهران، اهواز، تبریز و پیش از این در همین اصفهان دربی را تجربه نموده ام. اگرچه این بازی شرایط خاصی دارد و قبلا هم که من این شهرآورد را دیدم، همواره باکیفیت بوده است.

سرمربی طلایی پوشان در پاسخ به سوالی پیرامون مصدومان و محرومان سپاهان برای بازی فردا توضیح داد: محروم نداریم اما تا دلتان بخواهد مصدوم داریم.

سپاهان بیرون از استادیوم نقش دنیا شرایط بهتری دارد

وی با بیان اینکه سپاهان بیرون از استادیوم نقش دنیا شرایط بهتری دارد، اضافه نمود: چمن استادیوم نقش دنیا برای تیم که می خواهد حمله کند کیفیت خوبی ندارد و نمی دانم چه موقع این مشکل رفع می گردد؛ ما بیرون نقش دنیا شرایط بهتری داریم و از بازی ها ما هم تعیین است. البته همه زحمت می شکند و امیدوارم بازیکنان دیگر لیز نخورند. فکر می کنم در فصل سرما وضعیت بهتر گردد.

قلعه نویی با گلایه از کم لطفی طرفداران توضیح داد: تیم ما شرایط خوبی دارد و خوب بازی می نماید اما من تعجب می کنم چرا طرفدارانمان کم لطفی می نمایند و در نقش دنیا استادیوم پر نمی گردد. فکر هم نمی کنم قیمت بلیط ها زیاد باشد. ما کار خودمان را می کنیم و طرفداران اگر دوست داشته باشند خودشان به استادیوم می آیند. ما واقعا به طرفداران مدیون هستیم و آنان را یار دوازدهم نه بلکه یار اول تیم مان می دانیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طرفداران کم لطفی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران کم لطفی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید