مصوبه نو لیگ برتر انگلیس کار مخالفان واکسن کرونا را سخت کرد

به گزارش مجله تصویری، سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس به زودی مصوبه ای را به باشگاه ها ابلاغ خواهد نمود که کار بازیکنان مخالفت با تزریق واکسن را سخت می نماید.

مصوبه نو لیگ برتر انگلیس کار مخالفان واکسن کرونا را سخت کرد

به گزارش مجله تصویری و به نقل از نشریه سان، شیوع گسترده سویه نو ویروس کرونا (اومیکرون) در لیگ برتر، مسئولان فوتبال انگلیس تصمیم به تشدید سختگیرها برای مهار این ویروس گرفته اند.

به همین دلیل، قرار است مصوبه ای به باشگاه ها ابلاغ گردد که به موجب آن بازیکنانی که تا کنون اقدام به تزریق واکسن ننموده اند، در صورت داشتن هرگونه تماس با افراد مبتلا تا 10 روز مجبور به سپری کردن قرنطینه اجباری خواهند بود.

جولان اومیکرون در جزیره از هفته گذشته تا کنون باعث لغو 9 بازی شده و بیم آن می فرایند که شمار بازی های لغو شده در اثر شیوع این سویه نو ویروس کرونا، افزایش یابد.

یکی از تیم هایی که بیشترین ضربه را از این ویروس خورده، تاتنهام است که سه بازی متوالی اش لغو شده است. بعلاوه واتفورد هم به شدت با کرونا دست و پنجه نرم می نماید و ممکن است که این تیم حتی نتواند برای مقطع فشرده کریسمس و بازی های باکسینگ دی (روز بعد از کریسمس) هم نتواند تیمی را به میدان بفرستد چرا که ظاهراً نیمی از بازیکنان کلودیو رانیری به علت ابتلا به کرونا خانه نشین شده اند.

مصوبه نو لیگ برتر که به زودی اجرایی می گردد، بدان معناست که هر بازیکنی که تا الان واکسینه نشده باشد؛ در صورت تماس با فرد مبتلا باید 10 روز قرنطینه گردد و حتی ارائه تست های منفی متوالی هم به او کمکی برای بازگشت به میادین نخواهد کرد.

شرایط نگران کننده به وجود آمده سبب شده که تعدادی از رؤسای باشگاه های لیگ برتر انگلیس اصرار به لغو و تعویق بازی های لیگ در روزهای پایانی سال 2021 و ابتدای 2022 داشته باشند تا به این شیوه از ادامه زنجیره شیوه ویروس کرونا به بازیکنان سایر تیم ها جلوگیری به عمل آید، البته ریچارد مسترز رئیس سازمان لیگ برتر و همکاران او تا الان زیر بار نرفته و اعلام نموده اند که بازی های کریسمس و باکسینگ دی به قوت خود باقی خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مصوبه نو لیگ برتر انگلیس کار مخالفان واکسن کرونا را سخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه نو لیگ برتر انگلیس کار مخالفان واکسن کرونا را سخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید