اوجاقی: حتماً از هدایت های حسین استفاده می کنیم، سطح فنی ملی پوشان ووشو بسیار نزدیک است

به گزارش مجله تصویری، مربی تیم ملی ووشو گفت: حسین اوجاقی مدیرفنی تیم های ملی است و حتماً از نظرات او استفاده خواهیم کرد.

اوجاقی: حتماً از هدایت های حسین استفاده می کنیم، سطح فنی ملی پوشان ووشو بسیار نزدیک است

امیر اوجاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله تصویری، در مورد شرایط ملی پوشان ووشو گفت: خدا را شکر دو مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم. اردوهایی که باعث شد تا بچه ها به آمادگی مطلوب برساند. البته با توجه به برنامه ریزی اجرا شده تا بازی های آسیایی خیلی به بازیکنان فشار وارد نکردیم. تمرینات در شرایطی قرار داد که آمادگی بدنی و تکنیکی در کنار هم بالا برود.

وی توضیح داد: تا خاتمه سال یک مرحله اردوی دیگر را از 10 تا 24 اسفندماه برگزار خواهیم کرد و پس از آن با توجه به حضور چهار بازیکن در بعضی اوزان یک مرحله مسابقه انتخابی را برگزار خواهیم کرد تا ریزش داشته باشیم و در هر وزن 2 نفر باقی بماند. بعد از انتخابی نیز تمرینات تا بعد از تعطیلات نوروز تعطیل خواهد شد و مرحله چهارم اردو در سال آینده برگزار خواهد شد.

مربی تیم ملی ووشو در مورد دوری طولانی مدت ملی پوشان از مسابقات بین المللی تاکید نمود: با توجه به شرایط کرونا و بی تمرینی بازیکنان، فدراسیون مسابقات WWF را طراحی کرد که خیلی به بازیکنان یاری کرد. این مسابقات از لحاظ روحی انگیزه ای برای بازیکنان شد که تمرین نمایند. از طرفی با توجه به این شرایط و برخلاف گذشته که 4 تا 6 ماه اردو برای حضور در بازی های آسیایی برگزار می شد، این بار 9 ماه اردو خواهیم داشت تا بچه ها یک دفعه در فشار قرار نگیرند و دچار آسیب نشوند.

اوجاقی در مورد برنامه برگزاری اردوی مشترک با سایر کشورها گفت: برای برگزاری اردوی مشترک باید کار کارشناسی صورت گیرد تا تعیین گردد در ابتدا منابع اقتصادی وجود خواهد شد یا نه. در ادامه باید دید شرایط بیماری چگونه پیش خواهد رفت و در آخر اینکه اردوی مشترک با چه کشوری برگزار گردد. کشوری که اردو با آنها به ما یاری خواهد نمود یا بیشتر به نفع آنها خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی با دو ترکیب متفاوت در مسابقات دانشجویان و بازی های آسیایی شرکت خواهد نمود، اضافه نمود: هنوز در این خصوص تصمیم گیری نشده است، اما واقعیت این است که سطح فنی بچه های حاضر در اردو به غیر از یکی، دو وزن بسیار نزدیک است و هر کدام از این نفرات می توانند با خیال راحت در رویدادهای مختلف شرکت نمایند.

مربی تیم ملی ووشو در مورد مشورت با حسین اوجاقی، سرمربی سابق تیم ملی گفت: حسین اوجاقی مدیرفنی تیم های ملی است و از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. حتماً از نظرات و هدایت او استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اوجاقی: حتماً از هدایت های حسین استفاده می کنیم، سطح فنی ملی پوشان ووشو بسیار نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوجاقی: حتماً از هدایت های حسین استفاده می کنیم، سطح فنی ملی پوشان ووشو بسیار نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید