خبرنگاران اجتماع در پارک های اصفهان طی روزهای 12و 13 فروردین ممنوع شد

به گزارش مجله تصویری، اصفهان- خبرنگاران- سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجتماع شهروندان در پارک ها و بوستان های این استان طی روزهای 12 و 13 فروردین ممنوع شده است.

خبرنگاران اجتماع در پارک های اصفهان طی روزهای 12و 13 فروردین ممنوع شد

حجت الله غلامی سه شنبه شب در حاشیه هفتاد و هفتمین ستاد استانی مقابله با کرونا اضافه نمود: در این 2 روز تعطیلی آرامستان های استان، کاهش روشنایی 70 درصدی در بوستان ها، پارک ها و مراکز گردشگری و تفرجگاه و تعطیلی مراکز گردشگری و پارک ها را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تعداد بستری و افزایش تعداد تست های مثبت در هفته جاری فرایند رشد بیماری را در بیشتر شهرستان های استان نشان می دهد که ناشی از سفرها، دید و بازدیدها، دورهمی ها و تجمع در مراکز فروش و گردشگری بوده است.

غلامی با بیان اینکه شهرستان های خوانسار و گلپایگان در شرایط قرمز و مبارکه، نجف آباد، تیران و کرون و اصفهان نارنجی هستند گفت: همه محدودیت های شرایط نارنجی در این شهرستان ها اعمال خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان توضیح داد: اعمال محدودیت های پنج گانه شامل فعالیت مشاغل، ترددها، مراسم آیین مذهبی، آموزشی و ادارات از 11 فروردین تا تغییر شرایط برقرار خواهد بود.

وی افزود: همچنین فعالیت گروه های شغلی 2، سه و چهار ممنوع است و فعالیت ادارات به صورت دورکاری خواهد بود و برگزاری مراسم مذهبی و نماز آدینه ممنوع است.

غلامی اعلام کرد: تعطیلی رستوران ها و فست فودها در شهرستان های قرمز و نارنجی و ارائه خدمات صرفا بصورت بیرون بر خواهد بود.

وی گفت: بازرسی و نظارت ویژه در شهرستان های فلاورجان، نطنز، کاشان، آران و بیدگل، اردستان، فریدن، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، شهرضا و چادگان صورت خواهد گرفت.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار کرد: ممنوعیت پارک در حاشیه پارک های محور زاینده رود و سایر پارک ها و تفرجگاه های استان و اعمال جریمه توسط نیروی انتظامی و انتقال خودرو به پارکینگ عملیاتی می گردد.

وی اضافه نمود: همچنین ممنوعیت ورود خودرو پلاک های غیربومی به کلانشهر اصفهان و تردد خودروهای غیر بومی با شدت بیشتری از مبادی ورودی کلانشهر اصفهان جلوگیری می گردد.

غلامی گفت: به صورت کلی تردد خودروهای بومی و غیر بومی در روز سیزدهم فروردین در شهرستان های خوانسار و گلپایگان ممنوع است.

در استان اصفهان امور بهداشتی و درمانی 22 شهرستان با حدود چهار میلیون و 500 هزار نفر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و 2 شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود 500 هزار نفر جمعیت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اجتماع در پارک های اصفهان طی روزهای 12و 13 فروردین ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجتماع در پارک های اصفهان طی روزهای 12و 13 فروردین ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید