پیروزی با ارزش بارسلونا مقابل ویارئال، شکست یوونتوس مقابل آتالانتا، برد سخت بایرن برابر بیله فلد

به گزارش مجله تصویری، خبرگزاری خبرنگاران- بارسلونا به یکی از مهم ترین پیروزی های ماه های اخیرش دست پیدا کرد اما این تیم خیلی کار دارد.

پیروزی با ارزش بارسلونا مقابل ویارئال، شکست یوونتوس مقابل آتالانتا، برد سخت بایرن برابر بیله فلد

به گزارش مجله تصویری، ویارئال و بارسلونا در پانزدهمین هفته از فصل 22-2021 لالیگا برابر هم نهاده شدند. بازی با تسلط و موقعیت سازی بارسلونا آغاز شد، تیم ژاوی در حقیقت بدشانس بود، ضربه گاوی به تیرک برخورد کرد و دیپای هم به شکلی عجیب، موقعیت تک به تک را از دست داد. میزبان به خودش آمد و تا خاتمه نیمه اول کنترل بازی را در دست گرفت، دو تیم در نهایت نیمه اول را با تساوی بدون گل به خاتمه رساندند. در دقایق ابتدایی نیمه دوم بارسلونا به گل اول رسید، گلی که ابتدا آفساید اعلام شد اما پس از آنالیز صحنه به وسیله یاری داور ویدیویی معین شد که دیپای در آفساید قرار ندارد و گل فرنکی دی یونگ سالم است.

ویارئال باز هم کنترل بازی را در دست گرفت و چندین موقعیت گل ایجاد کرد تا خاتمه چوکووئزه با یک فرار برق آسا و ضربه خوب، دروازه تراشتگن را باز کرد. با توجه به مصدومیت آلبا و فرایند بازی به نظر نمی رسید که بارسلونا شانس زیادی برای پیروزی داشته باشد اما یک دفع توپ ناقص و دیپایی که خاتمه نحوه گل زنی در موقعیت تک به تک را یادش آمد، بارسلونا را جلو انداخت. فیلیپه کوتینیو مزد بازی خوبش را در همان دقایق اندک گرفت و پنالتی که خودش به دست آورده بود را وارد دروازه رولی کرد. بارسلونا در نهایت با نتیجه 3-1 پیروز شد.

توضیح گل ها:

ویارئال 0-1 بارسلونا؛ فرنکی دی یونگ (48): ازالزولی توپ را از راست سانتر کرد و آلبا از سمت چپ ارسالی شوت مانند داشت، توپ دیپای به رولی برخورد کرد و مقابل پای دی یونگ نهاده شد تا او دروازه خالی را باز کند.

ویارئال 1-1 بارسلونا؛ ساموئل چوکووئزه(76): توپ گیری سریع بازیکنان ویارئال، پاس زیبای دانزوما به چوکووئزه ای رسید که به سرعت برق از چند متر عقب تر کورس را از بازیکنان بارسلونا برد و گلزنی کرد.

ویارئال 1-2 بارسلونا؛ ممفیس دیپای (88): اشتباه در دفع توپ، ممفیس دیپای با رولی تک به تک شد و تصمیم گرفت او را دریبل بزند و در نهایت توپ را از میان پاهای مدافع وارد دروازه ویارئال کرد.

ویارئال 1-3 بارسلونا؛ فیلیپه کوتینیو (4+90): کوتینو حرکت کرد و پنالتی گرفت. خود او ضربه را در جهت شیرجه رولی زد و دروازه میزبان برای سومین بار باز شد.

- یوونتوس همانند بازی با چلسی، مقابل آتالانتا نیز حرفی برای گفتن نداشت و متحمل شکستی شد که احتمالا کار آن ها را برای رقابت جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، تمام نموده است. شمشیر دو لبه، سر یوونتوس را برید. این بازی می توانست نقطه عطف فصل یووه باشد و آن ها این فرصت را داشتند تا با شکست دادن آتالانتا، به بالای جدول نزدیک شوند اما یک نمایش ضعیف در نیمه اول کافی بود تا یووه در نیمه دوم نتواند جبران کند. تیم منفعل الگری، رسما یک تیم میانه جدولی در سری آ است اما از آن سو شاگردان گاسپرینی با برد ارزشمند در تورین، جایگاه خود در رده چهارم را محکم کردند و علاوه بر این می توانند برای صعود به رده های بالاتر هم بجنگند.

یوونتوس 0-1 آتالانتا؛ دوان زاپاتا 28`: موراتا در میانه میدان توپ را لو داد و توپ به جیمشیتی رسید. او هم با یک پاس عمقی بسیار خوب، دوان زاپاتا را در موقعیت تک به تک قرار داد و مهاجم کلمبیایی با شوتی خوب، طاق دروازه یووه را فرو ریخت.

- بایرن مونیخ شب سختی را در آلیانتس آرنا مقابل بیله فلد گذراند. بایرن مونیخ و آرمینیا بیله فلد در چارچوب هفته سیزدهم بوندسلیگا مقابل هم نهاده شدند، هر چند در این بازی بیله فلدی ها دفاع سازمان یافته ای به همراه عملکرد درخشان اشتفان اورتگا را داشتند، اما در برابر خط حمله باواریایی ها و ضربه زیبای لروی سانه نتوانستند مقاومت نمایند. در خاتمه با تک گل سانه، با نتیجه 1 بر 0 بازی را به بایرن مونیخ واگذار کردند. بایرن مونیخ نیز از روز های اوج خود فاصله دارد و شب سختی را در آلیانتس آرنا مقابل این تیم گذراند. حال باواریایی ها با این برد مالی، خود را برای درکلاسیکر آماده می نمایند.

بایرن مونیخ 1-0 آرمینیا بیله فلد؛ لروی سانه (71): با پاس گل توماس مولر، لروی سانه با ضربه ای زیبا توپ را به تور دروازه اشتفان اورتگا می چسباند و قفل دروازه بیله فلد را باز می نماید.

- اینتر برای پیروزی مقابل ونتزیا کار دشواری نداشت. در آخرین بازی امروز سری آ، اینتر رده سومی به مصاف تیم پایین جدولی ونتزیا رفت. پیروزی در این بازی موجب ادامه فرایند خوب تیم سیمونه اینزاگی شد. اینتری ها در فرم خوبی به سر می برند و پس از پیروزی مقابل صدرنشین لیگ در هفته گذشته، این هفته در مقابل تیم خاتمهی جدولی هم به بردی دلچسب رسید. چالهان اوعلو و مارتینز دو گل تیم اینزاگی را وارد دروازه سرخیو رومرو کردند.

ونتزیا 0-1 اینتر؛ هاکان چالهان اوعلو دقیقه 34`: توپ در پشت محوطه جریمه به چالهان اوعلو رسید و او با شوتی دقیق و محکم توپ را به گوشه دروازه رومرو فرستاد.

ونتزیا 0-2 اینتر؛ لائوتارو مارتینز دقیقه 96`: برخورد توپ با دست هاپس پس از دخالت VAR و آنالیز مارینلی پنالتی اعلام شد. مارتینز توپ را به تور دروازه رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیروزی با ارزش بارسلونا مقابل ویارئال، شکست یوونتوس مقابل آتالانتا، برد سخت بایرن برابر بیله فلد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی با ارزش بارسلونا مقابل ویارئال، شکست یوونتوس مقابل آتالانتا، برد سخت بایرن برابر بیله فلد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید